Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
We willen dat iedereen kan genieten van een gezonde, biologische leefstijl. Daarom bieden we goede producten voor een eerlijke prijs. Je kunt ervan op aan dat al onze producten 100% biologische gecontroleerd zijn en we bieden onze boeren, telers en producenten hiervoor een goede prijs. Zodat zij in staat zijn de vertrouwde kwaliteit te leveren.
Ben jij een administratieve alleskunner die graag structuur brengt in een veelzijdige werkomgeving? Ekoplaza zoekt een boekhoudkundige en administratieve duizendpoot om ons team te versterken. Ben jij iemand die graag verantwoordelijkheid neemt en houdt van een gevarieerd takenpakket? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Boekhoudkundige taken (80% van je tijd)
Correct en tijdig boeken van leveranciersfacturen.
Werken met moderne software zoals Image Capture, Easy Invoice en MS Dynamics.
Onthaal en contactpunt
Het aanspreekpunt voor vragen via telefoon, e-mail en onze website.
Administratieve ondersteuning
Verwerken van inkomende en uitgaande post.
Beheren en bestellen van kantoorbenodigdheden.
Personeelsadministratie
Opstellen van arbeidsovereenkomsten.
Bijhouden en onderhouden van personeelsdossiers.
Schrijven van officiële brieven.
Initiatiefrijke bachelor of gelijkwaardig door ervaring.
Heb je ervaring in het inboeken van leveranciersfacturen? Dan is dat zeker een voordeel.
Je bent proactief en neemt verantwoordelijkheid voor de toevertrouwde procedures en taken.
Je kan veel uiteenlopende taken aan en bent zeer accuraat en nauwgezet in je administratie.
Je bent vlot in mediagebruik, gegevensbeheer en schriftelijke rapportage.
Klantgerichtheid en een gestructureerde aanpak zitten in jouw DNA.
Bij Ekoplaza waarderen we jouw inzet en expertise, en dat laten we zien met een aantrekkelijk totaalpakket:
Een job met impact: Je maakt écht het verschil in ons team door jouw nauwkeurigheid en efficiëntie.
Afwisseling en uitdaging: Geen dag is hetzelfde, want je beheert zowel cijfers als belangrijke administratieve processen.
Marktconforme verloning: Inclusief maaltijd- en ecocheques, zodat jouw inspanningen naar waarde worden geschat.
Een fijne werksfeer: Je komt terecht in een dynamisch, collegiaal team dat samenwerking hoog in het vaandel heeft.
Flexibiliteit: We begrijpen dat een goede balans tussen werk en privé belangrijk is.
Moderne werktools: Je werkt met geavanceerde software die je job nog efficiënter en interessanter maakt.
Is dit de uitdaging die jij zoekt? Laat dan snel van je horen en solliciteer vandaag nog!
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Met inachtneming van de Wet bescherming persoonsgegevens van 8 december 1992, geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier